Summa sidvisningar

torsdag 14 mars 2013

Obotlig nattuggla

Efter denna dagen är jag rätt glad att jag är ledig några dagar nu. Bara det att behöva stiga upp kl. 06,00. För vissa kanske inte detta låter så farligt, men jag är en obotlig nattmänniska. Anledningen till mitt tidiga uppvaknande var att jag skulle med 07,24 tåget till Malmö. Men efter en stor kopp latte och trevligt sällskap så gick det bra ändå.
Innehållet på dagen i Malmö hade mer kvar att önska, lite trist när man lägger en hel dag där. Men jag har ju varit med en tid och är fullt läskunning och då tror jag att jag kunnat sköta detta på hemmaplan. Men, men, det är ju alltid kul att träffa kolleger från andra avdelningar. Om en stund ska jag hämta sonen som är först på teater sen har pianoträning, sen måste jag börja packa lite, tjohooooo!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar