Summa sidvisningar

torsdag 28 mars 2013

Ljuvliga ledighet

Underbara, ljuvliga ledighet, varmt välkommen!!!!
Någon sa till mig för några dagar sedan
-Men du har ju varit iväg så mycket och varit ledig redan.
Japp, det har jag. Därför ska det bli såååå skönt att inte åka iväg dessa dagarna. Jag ska bara vara. Visst finns det en hel del att ta tag i hemma. Rensa garderober om inget annat. Kanske lusten faller på annars skiter jag i det. Min bror med familj kommer hem så vi ska givetvis umgås en del. Men framför allt vill jag njuta, vara med sonen, sitta med vänner, snacka strunt, kanske läppja på ett glas rött, inte ha några stora planer. Det behöver jag. Tyvärr ska ju inte vädergudarna gilla oss verkar det som men det kan man inte göra mycket åt.
Ikväll blir det en combo av VAMS (vård av mig själv) och kvartsfinal. En vinst ikväll och det ser riktigt bra ut.
Och förresten alla läsare
GLAD PÅSK!!!
Och till alla er kärring som tänker ta en flygtur, ta det lugnt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar