Summa sidvisningar

tisdag 19 mars 2013

Ser ett slut på campinglivet

Det är förbannat körigt att komma tillbaka till jobbet efter att varit ledig några dagar. Att nu även vara ordförande och att ingen ännu övertagit mina andra arbetsuppgifter har gjort att jag mest fått sitta vid datorn och fixa med allt möjligt praktiskt hela dagen. Det är inte det roligaste jag vet precis. Föredrar att vara ute och träffa medlemmar istället.
En mycket positiv sak har dock hänt, de ringde från MIO möbler och talade om att fr o m torsdag behöver jag inte "campa" längre. Då kommer äntligen min nya säng. Får se hur jag ska fira det.

Kl 19,00 ska jag bänka mig vid livesändningen av IFK´s sista match i grundserien. Får innerligt hoppas att de kommit ut sin dvala och kan vinna ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar