Summa sidvisningar

lördag 12 mars 2011

Fel låt vann, men......

Har vi inte vår ute så får man försöka fixa det inne. Därför har jag bytt gardiner i hela hemmet idag.

Annars har det mest varit slappedag med snor och förkylning. Vi gick dock ut en runda på eftermiddagen.

Framåt kvällen var det till att uppbåda all sin kraft till kvällens schlagerfest hos Ami, och det gick rätt bra. Det var bara att slänga på sig långklänningen och gå igång.
Ami bjöd på en fantastisk middag och efterrätten var gudomlig.

Givetvis vann jag inget ikväll för jag trodde, eller hoppades på Swingfly eller Moniker. Men av två onda ting, Eric Saade och Danny så var det bra att Eric tog hem det.

Nu väntar sängen för min del och det kommer bli svårt att gå igång igen imogon vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar