Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Över för denna gången

Då var årets planeringsinternat över för denna gången. Vi har haft mycket trevligt, men också en hel del långa diskussioner som det visade sig att vi behövde och  som jag tror det kan komma mycket gott utav i framtiden.


Igår kväll åt vi middag på hotellet. Tack vare att vi är ett så "kul" gäng så blev middagen också sådan. Vi började med en liten stänkare i min svit innan.



Det blev också en intensiv fortättning efter middagen, vilket gör att jag känner mig lite småtrött idag. Men det är bara att älska livet och gilla läget.

När jag kom hem i eftermiddags blev jag glatt överraskad när jag fick fick en present av Elliot. Det var ett förkläde han gjort i syslöjden.


Imorgon beger jag mig till Ullared tillsammans med 80 medlemmar i två bussar. På söndag ska jag göra det som söndagar är tillför.....VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar