Summa sidvisningar

lördag 26 mars 2011

Olika intressen

När klockan ringde 05,45 trodde jag inte det var sant. Att jag en lördags morgon skulle behöva stiga upp vid denna tid. Men jag hade inga val utan att klä på mig väcka Elliot och gå till bussen som skulle ta mig och ca 80 medlemmar till Ullared. Jag var rätt skeptisk över hur denna dagen skulle bli. Med tanke på att jag var i Ullared för en vecka sedan så var inte suget så jätte stort.
Men vad fel jag hade, det blev en riktig superdag

Ett härligt gäng med medlemmar, solen som sken, inte super mycket folk och lagom avslappnat gjorde min dag.
Jag skulle ju inte precis ha något och Elliot hade gått igenom alla spel på två timmar, sen kunde vi unna oss en fika.


 Vi var ute från GeKås redan vid 12,00, inte långt efter kom Gun ut. Elliot tröttnade lite när vi skulle gå i skoaffärer också. Men det var värt besväret för jag är nu ägare till nya sommarskor.
 Efter en god kinesisk buffe satte vi oss i bussen för hemfärd. Elliot hade en hel del gott för att klara resan.

 Jag och Gun ville inte vara sämre.

Nu känner jag dock att jag kan undvara Ullared för några månader framåt. Fast det blev en jeanskjol som jag letat efter så blev det mer köpt i affärerna runt om. Det där med kläder är för mig ett intrresse. Vissa kan nog påstå att detta inte är något intresse värt namnet, men det är väl ändå upp till varje person att själv få avgöra.. Kläderna gör inte människan (vissa gör sig till och med bättre utan kläder), men det är jävligt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar