Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Mycket handboll

Sista hemma matchen (i serien, men det blir nog kval) och lördag. Då kändes det som att man fick göra det lite extra festligt. Vid 15,00 installerade vi oss bland de andra VIP:arna och åt lite snacks drack vin och hörde på snack från tränarna m m. Lite överkurs för mig men rätt kul ändå.



En behällning under matchen var Carinas syster Ciccis kompis Åsa som var på sin första handbollsmatch och hade inte så mycket koll. Men hon lärda sig desto längre matchen gick. Som väl var så vann IFK. Jag kan inte säga om det var IFK som var bra eller Lindesberg som var kass. Men i halvtid fick väl Lindesberg reda på att de kommer åka ur serien och då kan man ju undra hur mycket gnista de gick in i andra halvlek med.

Efter matchen åt vi i restaurangen sen bar det vidare hem till familjen Larsson/Duholm i Viby. Där festades det till innan en del av oss åkte vidare mot Harry´s. Det var inte så mycket folk när vi kom men blev mer ju senare det blev.
Jag, Cicci, Åsa, som inte vill vara med på bild och Anki.

För min del blev det en måttlig kväll igår så jag är riktigt pigg idag, jäkligt skönt. Helst med tanke på att solen skiner från en klarblå himmel. Det gör det mycket roligare att ta tag i tvätthögen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar