Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Kung Bore och Ullared

Igår var jag i Ullared. Fick få gå upp hiskligt tidigt för att vara vid bussen 06,15. Vissa hade tagit med sig en liten färdknäpp (det var inte jag).

När vi kom upp så var där nästan kusligt tomt. Har aldrig varit i Ullared när det varit så lite folk, det blev lite mer under dagen men ändå förhållandevis väldigt lite.



Vi hade en riktigt härlig dag med massor av skratt och bra inköp. Det bästa för dagen måste jag trots alls säga var "pippi-tröjan" för 99 kronor.
När jag kom hem var jag skittrött och hade en rungande huvudvärk och forsatt rinnande näsa men det var det värt efter en trevlig dag.

Idag har jag arbetat. Varit och gett information på Norretullskolan om avvikelser från Bilaga M, Spännande va?

Får också passa på att tacka Kung Bore för att han låter oss uppleva ännu en dag med snö!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar