Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

Förnyad styrka

Idag var förkylningen tillbaka i förnyad styrka. Tyckte jag var lite bättre igår men icke, Imorse var jag kass igen och fick börja dagen med Alvedon.

Jag ser väl inte ut som barnent på bilden för jag har vett att snyta mig men jag känner mig sådan.


Inte ska man väl gnälla över en förkylning men nu när jag har en egen blogg och kan göra det så tycker jag att jag kan passa på. Det är faktiskt riktigt synd om  mig......

Men trots detta har dagen fungerat tillsammans med Alvedon och näsdroppar. Var en runda ute på Österslövsskola och träffade medlemmar och det är alltid kul.

Men som om inte förkylning är nog så fanns det skitgoda kanelbullar framför mig vid fikat också. Men vad bra då fick jag prova på om självömkan och karaktär går ihop. Det gjorde det, ingen bulle för mig inte.


Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar