Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

Retrokväll

Vilken sportlördag det varit. Men tyvärr inga Svenska framgångar. Jag tycker faktiskt det ska bli rätt skönt när vintersporten är slut på helgerna så man kan göra något annat.
Ikväll var det andra chansen och vi körde lite retrokväll. Vi har varit hemma hos Ylva och hela hennes hem doftar retro.


Som vanligt åt vi en skitgod middag med mycket vin. Till efterrätt hade hon gjort en riktig 70-tals grej


Efter maten var det dags för röstning. Denna lördagen fanns det rätt mycket pengar i potten. Tyvärr vann jag inget. Det är mer en regel än ett undantag för min del. har inte vunnit på två år. Så jag är rätt ofarlig att ha med på dessa tävlingar. Den som gick hem med storvinsten var Inger


Men för min och Stinas del vilar inga ledsamheter för det. Vi är så nöjda med god mat och vin. Nästa vecka blir det grandfinale och det vore väl själve f..n om jag inte skulle kunna lyckas då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar