Summa sidvisningar

tisdag 15 mars 2011

Teknisk expert

Mycket har jag kallats i mina dagar men att min kollega ikväll ville jag skulle vara med på hennes träff tillsammans med 80 fritidspedagoger för att jag var en teknisk expert om någon inte fungerade med datorn och kanonen, det var något nytt. Men det är med viss stolthet jag tydligen kan lägga detta till mitt CV.

Ni måste rösta på Kristinstad i Körslaget som börjar på lördag. Ett av våra ombud Cecilia Bagan som går utbildning hos oss nu ska nämligen vara med i Kristianstads laget, HEJA


Och har nu Kristianstad kommun gått in med 190 000 kronor för att göra reklam för staden så måste vi se till att vi får valuta för pengarna.

På mitt jobb är det en regel att minst 1 ggr/ månad går brandlarmet i vårt hus och brandkåren rycker ut med full styrka. Idag var det dags igen.


Idag gick vi inte ens ut för de har sagt till oss att vi inte behöver göra det. Den enda anledningen till att springa ut skulle väl vara för att förgylla dagen med lite brandmän.

Imorgon ska jag vara ledig, Upp kl 05,00 för att åka till Ullared. Vissa hade nog sagt att det är idioti, för jag ska dit nästa lördag också men jag gillar det.

Hur är då mitt hälsoläge:
Förkyld - Japp
Vrickat foten - Japp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar