Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2011

Hårt för karaktären

Vissa dagar är jag bara skithungrig och i dag har varit en sådan. Ett sug i magen hela tiden och skulle kunna stoppa i mig vad som helst. Det är sådana dagar karaktären testas. Det har gått bra men det var riktigt svårt när kollegan damp ner med en kebabtallrik bredvid mig vid lunchen.


Fasen vad det ser gott ut...
Men här ska inte ätas några pommes, aldrig. Jag avnjöt en god soppa.

Jag slutar ju redan 15,30 på torsdagar och när jag kom hem hade jag energi att ta tag i Elliots garderob. Han har växt ca 10 cm det senaste året så där behövde röjas. Jag ska ju till Ullared x 2 de närmaste veckorna så jag behövde få lite koll. Två kassar blev det. De går vidare till Britt-Ingers barnbarn. Det är kanonbra när man har någon att ge urvuxna kläder till.

Nu ska jag ta hand om min genomförkylda son och hoppas på att han inte smittar sin mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar