Summa sidvisningar

lördag 29 december 2012

Ännu en dag till ända

Hur är det med din förkylning Birgitta?
-Jodå, tackar som frågar, men den hänger sig envist kvar.
Därav har detta varit en lugn dag. Fick i och för sig gå upp tidigt för att tvätta, men sen har det mest varit soffläge och Tour de ski.
 
Sonen tog sig en rejäl sovmorgon, gick upp 13,30. Som den snälla moder jag är så bjöds det på en frukostmiddag.

Snacka om att vara poppismorsa.
Framåt kvällen fick jag rycka upp mig och dressa om till IFK dress, och så bra det blev. Vinst över Alingsås med 26-20, så härligt. Vet inte om de spelade särskilt bra, men vad gör det. Det är vinst som räknas
Det var härligt tryck i arenan, som vanligt.
 
Nu sitter jag här hemma i soffan igen och snörvlar....... och tycker lite synd om mig själv. Inte ens sonen som sällskap, han har den goda smaken att vara på Sagan om ringen maraton. Det totala "vända på dygnet när man har lov" är sen ett faktum. Men även om det är lite synd om mig så finns det dom som har det värre, t ex lokförare som måste gå upp innan det blir ljust för att köra tåg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar