Summa sidvisningar

torsdag 20 december 2012

Sverige vs Norge

Härmed anmäler jag mig i ledighetskommittén. Har arbetat sista dagen för denna veckan och har ledigt fram till nästa fredag. SKÅL för det!!!!!
 
 
Härom dagen trodde jag att jag pysslat och bakat färdig. Det jag då glömt var att jag skulle stå för Krumkakebaket inför den Norska julemiddagen i morgon kväll.
 
Jag tror allvarligt att jag ska göra en kok/bakbok. Det är ju jättevanligt att våra kändisar med avsaknad karriär eller mycket liten av den varan gör just en matbok. Ta Lill-Babs och Pernilla Wahlgren. Nu kan jag inte skryta med att jag haft någon större karriär, men det känns inte som om det spelar någon roll.
 
Namnet på boken är rätt självklar "Skitfult men gott", och den blir tunn.
Men en given klassiker blir dessa Krumkakeformar
 
Jag hoppas att mina norska vänner har överseende att det är en svenska som bakat och då blir det så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar