Summa sidvisningar

måndag 3 december 2012

Nu räcker det väl ändå

Det där med media är helt sjukt. Snacka om att man är trött på kvällspressen och deras jakt på SD. Tro nu inte för allt i världen att jag är en SD röstare, men nu får det väl ändå räcka.
Detta är dagens bild på Jimmie Åkesson som Expressen "grävt" upp från någon kryssning 2010.

Jaha, och???????
Tydligen gör han sig rolig över Mona Sahlin och hennes Toblerone affär. utan att försvara Jimmie, så måste vi väl ändå ställa oss frågan, vilka gjorde INTE sig roliga över den när det begav sig?
På den tiden fullkomligt hatade alla Mona Sahlin för att hon gjort det STORA misstaget att ta fel på kort och inhandla ett st Toblerone med regeringskortet. Det fanns inte en enda Nyårsrevy eller ett enda satir program som inte förlöjligade Mona. De som verkligen hejade på med så mycket skit som möjligt om henne var faktiskt Expressen och Aftonbladet. Jag tycker det är riktigt löjligt att göra Jimmie Åkessons lilla spexeri till ett förstaside nyhet.
All publicitet är bra publicitet...även dålig. Det borde man kanske fundera på istället. Som man går på nu så är jag rädd att SD är de ända vinnarna av detta, och det kan väl inte vara kvällspressens mening att på detta sätt hjälpa fram dem till skyhöga väljarsiffror.

Idag har vi haft "Olssons klippardag". Först ut var unge herr Olsson
Det blev som vanligt bra
Mitt blev också bra, tyvärr får jag dock hälla i lite färg i mitt innan jag blir nöjd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar