Summa sidvisningar

måndag 10 december 2012

Hur roligt är det??

Inte ett j..la dugg. Nu syftar jag på snön, helt meningslöst. Det finns möjligtvis en sak som är bra, det blir ljusare. Men det finns en miljon saker som inte är bra med snö.
T ex skulle vi varit i Ovesholm och bakat pepparkakor ikväll, men nej då det satte snön stopp för. Min ömma moder är fullkomligt insnöad nere i Åhus och bilen kräver väl en timme innan den kommer ut på vägen nästa gång.

Jag får väl snällt sitta här hemma ikväll och följa världens mest överskattade fest, Nobelfesten. Inte verkar det vara någon rolig fest direkt, väldigt lite röj. Därför är jag inte bitter för att jag inte blev bjuden.
Hur kul har dom??
 
Plötsligt, precis när jag sitter här och bloggar så förändrades denna dagen till något riktigt bra. Mobilen gav ljud ifrån sig och jag fick plötsligt reda på att en vän, efter en lång resa blivit mamma imorse. Åhhh vad roligt!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar