Summa sidvisningar

söndag 16 december 2012

Riktig julfest

Igår var det lördag och det ska väl betyda att man ska kunna ligga kvar i sängen länge. Men med son i musikklass gäller inte det. Ut i regnet och iväg för att styra med lite julgransförsäljning
 Ungdomarna höll modet uppe med sång


När vi åter var hemma gick startskottet för årets julfest. Laga mat, duka och se till att allt var fix och färdigt.
Vid 18,00 kom mina gäster. Det blev som vanligt en kanonkul kväll. Mycket snack och skratt. Proppmätta lyckades jag också göra dem

Årets efterrätt, rätt charmig om jag får säga det själv.

Ingen julfest utan julklappslek.

Som vanligt var det bara "bra" saker man fick, inte något man inte behövde.......eller kanske ändå inte.

Idag söndag är jag lite halv seg. Har kört min moder ner till Åhus och nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli 17,30 så jag och sonen kan mysa ner oss i biofåtöljen men en jätte popcorn för att i nästan tre timmar förtrollas av Tolkiens fantastiska värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar