Summa sidvisningar

onsdag 12 december 2012

Prioriterar annat

Ikväll har jag gjort julfint här hemma inför helgens julfest. Kan då ännu en gång konstatera att jag har ingen inredningsstil. Jag vet att det finns massor att välja på som, shabby chic, scandinavian, minimalistisk, feng shui, bara ett axplock.
Sorry men i vårt hem finns ingen av dessa. Snarare har jag min egen icke stil, typ "jag sätter fram det jag har och så får det bli som det blir". Eller kan man säga att jag prioriterar annat i livet och lägger pengarna på viktigare saker, alltså man kan inte mer än bo.
Fast trots detta så är sonen väldigt nöjd och tycker vi har fått det supermysigt.






Imorgon ska jag vara ledig.......ja ledig från jobbet. Istället ska jag från kl 07,45 till ca 15,30 köra runt med lussande årskurs 8 ungar i stan. Vad gör man inte för de små liven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar