Summa sidvisningar

onsdag 5 december 2012

Julbord och skitmatch

Idag har vi haft utvecklingsdag med 114 ombud för Lärarförbundet, vi var på Sommarlust och hade ett blandat program med bl a vårt förvaltningsledning som skulle försöka förklara det nya lönesättningssystemet. Jag måste tyvärr erkänna att de lyckades inte så bra.
För egen del skulle jag presentera en del på vår hemsida. Snacka om att få improvisera när nät uppkopplingen inte fungerade.
Efter detta var det dags för julbord, lotteri och julklappar.
Ikväll har det varit handbollsmatch, IFK-Redbergslid. Finns väl inte så mycket att tillägga än att IFK åkte på stryk 26-28.

Kalla mig gärna "medgångs supporter" men har rätt att bli förbaskad när de underpresterar som de gjorde idag. Inte alla med allt för många. Den långe dansken kan t ex fullkomligt reta gallfeber på mig när hans lägsta nivå är på juniornivå och knappt det. Är man den bäst betalda, och mest rutinerade i laget kan man kräva mer. För första gången ifrågasätter jag Ola Lindgrens caoching. När inte några spelare inte presterar, varför byter man inte ut dem då?
Ja, ja, det är väl bara för laget att rycka upp sig och se framåt mot nästa match

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar