Summa sidvisningar

måndag 17 december 2012

Must own

Har inte alla någon gång när man gått förbi ett skyltfönster tänkt, den där bara måste jag äga.
Det hände mig idag. Gick genom stan, kollade i fönstren, gick förbi och stannade sen upp......vad var det?. Jo, en helt underbar klänning som hängde där och utstrålade "köp mig". Jag är inte så lättlurad, men va f..n man kan ju alltid prova. Hittade min storlek, provade och fem minuter senare gick jag ut, glad som en speleman med en skitsnygg klänning i kassen. Jag kallar det måndagsglamour. Och med tanke på att mitt nyårlöfte kommer vara:
"2013 ska jag ge mig själv mer glamour i livet".
Så tänkte jag att man kan ju öva lite på detta innan nyår så blir löftet nog lättare att hålla.
 
Får se vad kvällen har att erbjuda. när jag kom hem sa sonen något om att baka pepparkakor. NEEEJ tänkte jag i tysthet. Ur min mun kom, -Ja, det kan vi göra, kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar