Summa sidvisningar

tisdag 18 december 2012

Show Hillfon

Ahh, vad jag blir seg i huvudet när jag måste sitta med ekonomin dagarna i ända. Jag är inte så bra på att sitta koncentrerad i timmar med massa siffror som inte får bli fel.
För att få lite luft bestämde jag mig i förmiddags för att ta en promenad bort till polisen och fixa nytt pass. Vilken show man bjöds på där.
Curt Hillfon hade också samma tanke, bara det att han tyckte inte han behövde någon id handling för att identifiera sig. Det är rätt intressant att höra på dessa "kändisar" när de tror att ALLA vet vilka de är men i vissa sammanhang hjälper det inte. 40 minuter senare så hade detta väl spridit sig i polishuset så en barmhärtig polisman som tydligen köpt någon tavla av honom kom ner och gick i god för att det vara han.
Det bekymrade inte Curt Hillfon ett dugg att vi andra "vanliga" hade fått vänta på honom.
Sen är det det där med förhållande. Om någon frågar mig vad jag och Jörgen har för relation så är väl det spontana att svara, särbo. Men jag skulle också kunna svara "snabb date på centralen mellan tågavgångar" förhållande.
När de andra tog eftermiddagskaffe idag, pinnade jag ner till centralen och hade en snabb date. Den varade i 16 minuter. Inte länge, men ändå.......

Ikväll ska jag göra absolut ingenting, en av mina favoritsysselsättningar.

1 kommentar:

  1. Snabb date?? Du menar snabbis väl, lite väl kaxigt att kalla 16 minuter för snabbis:)))

    Din vän Hasse

    SvaraRadera