Summa sidvisningar

torsdag 27 december 2012

Känner mig lite duktig

Då var man ledig idag och vaknar upp dyngförkyld. Kom inte direkt som någon överraskning för Elliot har precis varit kass. Jag var dock tvungen att gå upp en runda på stan, var så sugen på reorna. Kan konstatera som alla andra år att det är ju fantastiskt vad skit affärerna kan plocka fram. Och sen har de ännu ett år lyckats beställa massa storlek S och XS, fast nästan inga kan ha dessa storlekar. Resultatet blir att det finns många av dessa storlekar på rean. Att de aldrig lär sig. Det blev en billig runda, bara lite apotekssaker.
Efter att ha hämtat hem sonen från övernattning satte jag ingång med att fixa på hans rum. Hade lite IKEA grejor i källaren som var tänkt att han skulle ha och nu kändes det som att det var dags att skruva. Jag tycker inte att det är så roligt. Men idag, fast jag hade en droppande näsa så gick det riktigt bra och snyggt blev det.
I bara farten stack vi bort på Teamsportia outlet och köpte en vinterjacka till Elliot också. Sista på listan stod Willy´s, en snabbis in där sen var allt klart.
Ikväll blir det inte mycket mer gjort, tycker t o m att jag är värd lite godis.
Så får det bli!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar