Summa sidvisningar

tisdag 4 december 2012

Årets första

Idag har jag ätit årets första julbord och sett på årets första luciatåg.
Julbordet bjöd barn och utbildningsnämnden på. har blivit en tradition att vi äter julbord innan årets sista möte.

Blev proppmätt av det kalla, så jag orkade inte mycket av det varma.
 
Det var sen dags att hämta Elliot för hans första framträdande med musikklassen, luciatåg på Sommarlust.

Jag blev riktigt imponerad, sååå duktiga de var.
Nu återstår 14 framträdande till innan de kan ta julledigt. Elliot var lite osäker innan om vad han tyckte om det här med luciatåg. Men han tyckte det var kanonkul. Skönt med tanke på att det är en del kvar.

Måste också kommentera det här j..vla skitvädret. Jag tycker det är helt meningslöst med snö. Visst det blir ljusare, men också halare, våtare och jobbigare, Det partiet som kan lova bättre väder vid nästa val ska jag rösta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar