Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

4 887

Imorse var allt som vanligt för då började en ny termin i skolan. Själv har jag haft en helt vanlig arbetsdag.
Man slutar aldrig förundras över sitt barn. Idag när jag min vana trogen ringde hem när han slutat för att höra att allt var bra, då svarade han inte. Jag ringde på mobilen för han kanske hängt med en kompis, men inget svar där heller. Efter en halv timme fick jag tag i honom hemma. Han hade varit en runda på stan, jag undrade
-Varför hade du inte mobilen med dig?
-Men mamma, har man inte rätt till lite egen tid.
Var kan han fått detta ifrån?


Ikväll var vi 4 887 personer som hade tagit oss till Arenan för att se Sverige besegra Ryssland med
27-19. Visst är det lite magiskt att så mycket folk ställer upp en tisdagskväll.


Det var kanske inte världens bästa match, men Sverige var överlägset ryssarna. Förhoppningsvis kan det bli ett kul EM för vår del.

Imorgon eftermiddag kommer kusin Fredrik hit och ska mysa med oss några dagar, ska bli härligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar