Summa sidvisningar

söndag 8 januari 2012

Vilken kille!!!!!!

Vilken kille, vilken jä..la kämpaglöd när han äntligen knäckte den dryge norrmannen. Jag pratar givetvis om MARCUS HELLNER




Äntligen fick Petter Northug se sig besegrad av en Svensk, det får mer än gärna bli en vana.

För mig är det sista dagen på ledigheten. Kände att jag måste rycka upp mig från soffan och få lite gjort.

Elliots farmor, faster och kusin kom hit och fikade vid 14,00. Det är så himla kul att träffas, det måste bli oftare.

När de gått tittade jag mig runtomkring på julsakerna och tänkte, NEJ, nu ska ni väck. Det är inte så enkelt som man kan tro för att jag hade innan bestämt mig för att få lite ordning i källaren när det var dags att plocka ner julen, och det är INTE kul.
Nu 2,5 timme senare och lite småsvettig är det gjort och jag njuter. Massor är kastat och julsakerna är sorterade.
Efter detta röj känns det helt okej att påbörja arbetsåret 2012, det året som ska bli mitt toppen år



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar