Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2012

Home sweet home

Då har man äntligen landat hemma i soffan igen. Vi lämnade ett vintrigt Östersund i fredags och hade sen fyra timmar på Arlanda innan planet gick hem till Kristianstad.


Som väl var så hittade vi ett lite undanskymt ställe med TV och skidskytte så tiden gick rätt fort.

Hemma var det bara att sätta in väskan och sen bege sig till Gun på lite mat. Jag var förvånansvärt pigg och hade vi en riktigt trevlig kväll.

Igår gjorde jag inte för mycket, tittade på skidor,, handlade och fick se Juholt gå ur tiden. Jag är ju lyckligt politisk obunden, d v s jag tillhör inte någon politisk färg utan förbehåller mig rätten att tycka med de som gynnar mest. När det gäller sossarna och Juholt så var det väl det enda rätta. Man kan samtidigt fråga sig om det finns någon som i vårt moderatiska Sverige som kommer klara rollen som Socialdemokratisk partiledare. I min värld finns det bara en och det är Mikael Damberg.


Vissa tog ett extra glas vin för att fira Juholts reträtt, det gjorde inte jag. Däremot den dagen Kristdemokraterna tvingas lämna riksdagen då kommer jag fira.

Lördagskvällen blev väldigt lyckad och stavas MYS, det kan man vara värd ibland.

Imorgon är det ny arbetsvecka, känns okej. Intressant att se hur mailboxen och skrivbordet ser ut när man varit borta en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar