Summa sidvisningar

söndag 1 januari 2012

Fullt redo

Vaknar upp denna första dag 2012 pigg och känner mig fullt redo att ta mig an ett nytt år. Igår hade vi en super mysig kväll hemma hos Agneta. God mat och trevligt sällskap är precis vad jag vill ha för att en nyårsafton ska bli perfekt, och allt detta har man på Hedentorp. Tack Agneta




Som vanligt spelade vi spel. I år blev det ett nytt, Slaget om Schlagern. Gissa om jag ville vinna? Kände att om inte detta spelet passade mig så gör inget det.



Jodå, det blev bra. Mitt lag tillsammans med Stina och Lasse vann. Givetvis så blev vi beskyllda för att både fuska och få för enkla frågor, men det är man van vid och hör liksom till.

Vid tolv skötte herrarna raketerna och damerna skålade


Igår avslutades 2011 med glamour....idag påbörjas 2012 kanske inte med lika mycket av den varan. Pyjamasbyxorna är på, tvättmaskinen går på högtryck, håret har inte närmat sig någon kam, och massor med sport på TV. Men det är en perfekt början på detta året.


Blev det något nyårslöfte i år?????
Nja, har inte riktigt bestämt mig, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar