Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

Livets nyckfullheter

Det är bra att man inte vet vad som väntar en i livet...för då hade man inte vågat leva. Igår förändrades mitt liv när jag på eftermiddagen fick det där samtalet som man inte vill ha, men som man vet kommer någon gång. Min älskade mamma hade fått en stroke. För en sekund rasar världen, men man inser snabbt att det hjälper inte min mamma.
Som tur är har det gått förhållandevis bra. Jag har varit hos henne idag också och hon gör fantastiska framsteg. Min mamma är en stor hjälte i mina ögon, en person som har förmågan att kämpa, vilket hon har gett bevis på tidigare. Inte minst när hon fick cancer för några år sedan. Jag hoppas och tror att hon kommer klara sig bra efter detta också. Men man får sig absolut en tankeställare att man ska ta mer vara på varandra så länge man har förmånen att kunna göra det.

Ikväll tog jag min i kragen och följde med på handboll i i Vinslöv. Tyvärr förlorade de mot Borås men det blev en spännande match.


Det bästa med denna j..va kyla vi har nu måste vara känslan att komma inomhus till värmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar