Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2012

Helgen

Då är det söndag och denna helgen är snart över. En helg som varit härlig tillsammans med nära och kära. Igår efter en långfrulle, åkte jag , brorsan, svägerska och Elliot till stan där vi mötte upp en lite trött Freddan.
Det blev en shopping, och fikarunda på stan. För min del blev det ett par gröna vårbyxor.
När vi kom ner till Åhus igen bjöd mormor på sin paradrätt.

Fläskfile med gudomlig sås


Sällskapsspel får man inte missa när vi är samlade


Schack är inte riktigt min grej


Vi har haft en härlig helg. Det kommande stugbygget har vi också diskuterat och jag tror det kan bli riktigt bra i framtiden. Tyvärr har brorsan åkt hem nu, det är synd att de inte bor närmare så vi kunde träffats oftare. Framför allt tycker Elliot det, för han ser Freddan som en storebror.

På tal om Elliot så vaknade han med feber och halsont idag, får se vad det blir av detta. Har mina aningar om halsfluss.

Resten av dagen ska jag ägna åt hushållsnära uppgifter. Har en del att styra med när jag ska vara borta nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar