Summa sidvisningar

tisdag 24 januari 2012

Värsta bagaren

Knappt jag tror att det är sant. Jag har lyckats och det var både lätt och roligt. Allt kan bero på min för tidiga födelsedagspresent från min moder. Hon känner mig, när jag säger att jag vill ha ett järn som man kan baka med, då gäller det att handla. Jag bakar aldrig annars.
Men nu ikväll har jag invigt mitt nya Krumkakejern.


Det känns helt magiskt!!
Plötsligt kan även jag "sno" ihop något till fikat, och så snyggt och proffsigt det blev, värsta bagaren.

Förutom Krumkakejernet har inte dagen varit så upphetsande. Förhandling på förmiddagen och styrelsemöte på eftermiddagen. Nu väntar jag hem sambon som är på teater för att kolla om han blir lika lyrisk som sin mamma över baket.

1 kommentar:

  1. Åhh min favvis de e ju bara så himla goda bra jobbat

    SvaraRadera