Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Räkmacke känsla

Detta är ingen dag som kommer gå till historien som speciellt kul. Andra dagen jag är själv på kontoret och då tyckte jag att det var en bra ide att ta tag i bokslutet. Det skulle visa sig vara en mycket kass ide.

Det kräver lite koncentration för att få siffrorna rätt och då fungerar det inte att telefonen ringer stup i ett. Så efter lunchen packade jag ihop mina papper och insåg att det var kört att få något gjort. Istället tyckte jag lite synd om mig själv och sprang ner till hemmakväll.

För mig fungerar godis så att jag längtar som f..n efter det, mår kanon så länge jag kränger, när det är slut håller jag på att spy, idag var inget undantag.
Vid 15,30 packade jag ihop och gick hem. Ikväll har har jag varit på cirkelgym =tortyrkammaren. Det är helt enkelt inte kul men jag gör det. Livet ska tydligen inte vara en räkmacka.
Nu är torsdagen gjord och nu när jag sitter här med ett glas vin så börjar räkmackekänslan infinna sig.
Jobb imorgon sen är det dags att vinna de STORA pengarna på IFK dragningen. Det brukar aldrig bli några vinster men det är jäkligt kul ändå.

Tusen tack Torunn för att du kom med lite vårkänsla







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar