Summa sidvisningar

torsdag 12 januari 2012

Bortförklaringar

Vad jag är kass ibland, det måste man få erkänna. Ikväll skulle jag börjat med träningen efter jul. Gissa hur många bortförklaringar jag har då? 
Massor!!!!
Anledningarna jag kom på idag var
1. Vaknade med lite nackspärr. Det har förvisso blivit riktigt bra under dagen, meeen, det kan bli betydligt sämre om jag cirkelgympar.
2. Kusinen är på besök och då vill man umgås med honom.



Saken är den att nackspärren är nog inga problem och kusinen och Elliot är inte ens hemma. Men nu har jag bestämt mig. Ingen träning idag....och det känns skitbra.

Dagen för övrigt har bestått mest av massa möten, alltså en helt vanlig dag. Imorgon är det den efterlängtade fredagen och min bror kommer på besök, yeheee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar