Summa sidvisningar

måndag 9 januari 2012

Välkommen vardag

Då var allt som vanligt igen. Upp och till jobbet vid 07,00. Jag tyckte faktiskt det var riktigt skönt att komma igång. Tänk nu går vi framåt mot ljusare tider, underbart.
Uppe på vårt kontor så är det inte bara Lärarförbundet som har sin expedition utan några fack till. På Kommunal har det kommit en ny kollega. En person som arbetade där när jag började min fackliga karriär för ca 10 år sedan men sen varit därifrån några år. Nu är han tillbaka, och det är skitkul, lättar verkligen upp stämingen (det kan sannerligen behövas ibland). 

Med honom kom också den flottiga Kebabtallriken tillbaka.


Muntergöken jag höjer till skyarna är.........Leif "Sappe" Sivtoft. VÄLKOMMEN tillbaka


1 kommentar:

  1. Tack för den finna mottagning du ger mig.Det skall bli roligt att få arbeta med dig och alla de andra på exp. Och jag får väl se på när vissa förintar sig med dricka?!

    SvaraRadera