Summa sidvisningar

måndag 23 januari 2012

Svampbob

Då var det vanlig måndag igen, riktigt kul att vara tillbaka på kontoret.

Jobbig titel att bära

Jag insåg rätt snabbt att det var inte skrivbordet som var värst efter en veckas bortavaro, utan det man inte ser med blotta ögat....mailboxen. Herregud vad det kan trilla in mail på en vecka, ändå hade jag jobbat undan en del i Östersund.

På fikat idag hade någon plockat fram lite gamla kort från vår tid på jobbet. Både roligt och chockartat. Jag och Sappe insåg att vi förändrats en del, kolla här:
Detta var 2004 och jag ger "Svampbob fyrkant" ett ansikte

I mitten ser man Sappe....med hår, det är säkert 25 år sedan

23 januari 2012, då ser vi ut så här. Jag är väldigt tacksam för att jag inte liknar Svampbob längre. Vad Sappe tycker om att förlorat en del av håret gick vi aldrig in på.

Nu ska jag bänka mig för en förhoppningsvis bra handbolls match. Det kan väl knappast bli sämre än sist






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar