Summa sidvisningar

torsdag 28 juni 2012

Duktiga ungdomar

EN dag kvar, nu är det nära. Dels för semester men också för en helg som ser ut att
 bli underbar. Imorgopn kväll ska jag och Camilla ta våra söner med oss och titta på Diggeloo (håll tummarna för uppehållsväder). På lördag kommer Jörgen, på kvällen ska vi ut och äta med min bror och svägerska och på måndag ger vi oss ut på en roadtrip.
Idag har "kusinen från landet" Fredrik också anlänt. Han ska bo här några dagar men kommer antgligen inte umgås med oss så mycket.
Ikväll var det dags för ungdomarna på Kulturlägret och visa upp vad de gjort under veckorna.

Man kan inte annat än imponeras. Det var det bästa jag har sett gänget åstadkomma någonsin. Roligt för man kan se över åren hur de utvecklats.
Man fick även höra på de andra grupperna som sysslat med musik, också oerhört duktigt.
Här kommer ett livesmakprov:


Nu ska jag sätta mig ner och heja på Tyskland över ett glas rött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar