Summa sidvisningar

måndag 11 juni 2012

Uppladdad

Ibland kan arbetsgivaren verkligen överraska, som idag när vi kom på områdesövergripande samverkansmöte.
För min del är det okej med en tårta då och då, det blir ju inte tråkigare precis. Det har förövrigt visat sig att de som är mest korrupta i våra kommuner är medelålders gubbar. Blev man förvånad?????? Det kunde jag berättat utan att man la massa pengar på någon utredning. "Kliar du min rygg, så kliar jag din" är väl något man fått lära sig under sina år i arbetslivet och konstigt nog så är det mest karlar som gillar att klia andra karlar.

Ikväll är det äntligen match för Sverige i EM. Mina brorsöner som är på plats pryder Expressens första sida och omslag, hoppas det är ett bra omen. Jag vill ju gärna dra mitt strå till stacken så jag har också laddat upp enligt konstens alla regler.
17,00-18,00 cirkelgym
18,30-19,00 krängt i mig en kebabrulle (för kolhydraternas skull)
19,00-20,00 Allmänna förberedelser som , duschning, vin upphällning och tröjpåsättning.
Kan det annat än bli bra!!

HEJA SVERIGE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar