Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2012

Må som en prinsessa

Vissa dagar ska man bara njuta av att man mår bra, just idag är en sådan dag. Trodde aldrig att jag skulle skriva detta en måndag. Men sådana dagar när allt bara faller på plats och man har mycket härligt framför sig då ska man stanna upp och sätta värde på det man har.
Jag har arbetat som vanligt, men väldigt lugnt då de flesta av våra medlemmar har annat för sig idag än kontakta oss. Elliot har börjat på årets kulturläger och där trivs han som fisken i vatten.
Och vill det sig sen riktigt väl så kommer alla de där pusselbitarna snart vara på plats och framtiden se väldigt ljus ut.
För egen del så längtar jag som bara den till imorgon. Först arbetsdag till 15,00 sen ska jag ut och åka tåg, jippi. Det där att längta är en tjusning i sig.
Nu ska jag ut och röra på mig en stund.....inte precis något jag längtar efter men livet kan ju inte bara vara en dans på rosor?

ELLER?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar