Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2012

Home sweet home

Då var man åter hemma efter en helg på resande fot. Det började i fredags med Malins student.

Vi var på Söderport när hon sprang ut, sen fick jag köra Elliot och kompisar till filmkväll i Hanaskog innan jag kunde ansluta till hennes studentfest. det var en trevlig kväll (trots att Sverige förlorade). massor med god mat, dicka och trevliga människor.
Igår vaknade jag upp i Åhus och fick köra och hämta sonen för att sen köra till Kalmar och släktträff/sommarfest. Det är sååå kul med dessa fester för vi träffas nästan bara vid dessa tillfälle.

Det senaste tillskottet i släkten, Hedda var en riktig cooling.



Som vanligt badade vi i tunnan. Iår ösregnade det i allafall inte.

Av Elliots min att döma ser han inte ut att mysa precis....men det gjorde han faktiskt.

Så tack till alla inblandade som gör dessa fester till vad de är. framför allt till värdparet som verkligen vet hur de ska få oss att må toppen.
Nu ska jag ha en lugn söndagskväll. Imorgon blir en spännande dag som jag säkert kommer återkomma till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar