Summa sidvisningar

fredag 8 juni 2012

Något för stilpolisen

Då var bästa dagen här, fredag. Som vanligt hade vi kjol/klännings kod på fredagar. Med facit i hand kunde jag skitit i det för det gänget jag jobbade med idag är inte så mycket för klädkoder.
De är inte mycket för några klädstilar heller för den delen. Nu vill jag varna känsliga läsare för nästa bild.
Ja, ni förstår själva hur jag har det. Tror inte det finns någon stilpolis i världen som kan göra något åt detta

Jag gick hem vid 12,00 idag för jag hade lite och fixa med. Träffade min moster och kusin med familj på Naturum där vi kollade runt och tog en fika. sen åkte vi hem hit och åt middag.


Mysigt med lite småkillar i huset. Extra nöjd är jag för de var med uppe på vinden och gjorde så leksaksberget minskade lite.
Efter en trevlig dag sitter jag nu här med ett glas vin och ska snart lägga mig. Imorgon ska jag till Bakken med Petra och 7 st 13-åringar, då gäller det att vara pigg.
Något annat som också är kul är att EM börjat. Hoppas bara att det går bra för min bror och söner på deras resa till Kiev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar