Summa sidvisningar

söndag 10 juni 2012

En "liten" utflykt

Snacka om lång dag igår. "Liten" utflykt till Bakken som startade vid 09,00 och avslutades vid midnatt. Som vanligt när jag ger mig ut på resande fot så går det inte som på "räls". Men oavsett detta hade vi en super härlig dag, jag och Petra tillsammans med sex ungdomar.


Vi vuxna klarade av konststycket att inte åka en enda karusell eller ta en enda lott på åtta timmar på lekplatsen Bakken. Men vi hade många långa diskussioner om livets mening och en hel del skitsnack, då går tiden fort. Sen valde vi att skölja ner detta men öl och vin.

Visst kan man ha det sämre en solig lördag i juni?


Idag söndag ska vi på kalas. Det är Ami som fyller år. Ska bli så kul för där kommer vara personer jag inte träffat på många år.

Extra glad blev jag när jag vaknade i morse och läste på min brorsons facebook:
Kört hela gårdagen genom Polen/Ukraina, landar i Kiev sent på kvällen och tar första bästa hotell. Nu på morgonen sitter man och käkar frukost med Glenn Strömberg, David Fjäll, Patrik Ekwall ja hela SVT och TV4 teamen.

Skönt att de kommit fram, 110 mil genom Polen in i Ukraina känns inte så säker körväg för min bror och han tre söner. Fick dock veta att de blivit stannade för fortkörning på vägen men klarat sig med en varning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar