Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Sommarlov!!

Det var en mycket glad kille som hoppade upp ur sängen imorse för att på på skolavslutning.
Efter en timme i kyrkan och "Den blomster tid nu kommer" avklarad gick vi bort till skolan och fikade.
Traditionen luncha på stan skulle det också bli. Vi var ett gäng som åt på Peking.
Jag har ju varit ledig hela dagen och kände att jag skulle ägna en stund till en av mina favoritsaker, sova en stund. Två timmar senare vaknade jag av att Linus mamma kom för att hämta honom. Detta kommer säker resultera i att jag kommer få mycket svårt att somna ikväll, men det kan det va värt.
Nu ikväll har jag och sambon varit på bio, Prometheus (varför kan filmer inte heta något som man kan uttala).

Den var klart sevärd, men jag hade nog väntat mig något lite bättre. Jag är ju en stor Alien älskare, och visst kände man igen mycket och specialeffekterna var fantastiska. Men slutet hade jag svårt för, kan säkert komma en uppföljare, bäddade liksom för det. Sen störde jag mig på att "boven" såg ut som Woldemorts lillebror.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar