Summa sidvisningar

tisdag 12 juni 2012

Svensk baksmälla

Snacka om baksmälla, hela Sverige är i chock efter den katastrofalt dåliga matchen igår. Kanske har vi inget bättre lag än så här, men det vägrar jag tro. Jag tycker Hamrén får ta detta på sig. Varför startar man med så många orutinerade spelare och låter de med betydligt mer rutin sitta på bänken? Nej, ändring på det så kan det kanske bli roligt igen.
Idag har det varit en lugn dag på mitt arbete. Jag och Lars kom in i ett städningstillstånd efter lunch.

 Varför har vi sparat på alla gamla mobilladdare?

Det roligaste när man börjar röja bland grejor är när man hittar gamla kort, och det gjorde vi.



Ja, herregud vad vi ser ut. Bilderna har säkert 10-15 år på nacken, men jag tycker fasen att vi ser bättre ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar