Summa sidvisningar

söndag 3 juni 2012

En tjejrunda

Idag bestämde jag och Agneta oss för en runda till Nova Lund.

Det var Agneta som behövde lite nya sommarkläder och jag var bara med som smakråd. Tyvärr vet jag av erfarenhet att det brukar sluta med att jag shoppar massor. Men idag hade jag bestämt mig, måste mogna snart när det gäller shopping.
Agneta hittade inte så jättemycket innan lunch


Men sen började det faktiskt rulla på rätt bra. Inte mer än en svart topp blev det, resten var färggranna kreationer. Med facit i hand var hon väldigt nöjd.

Hur gick det då för mig? Jo, riktigt bra. jag provade rätt mycket och visst var det en del som jag kunnat köpa men jag behärskade mig. Men i den sista affären vi var inne i blev det en klänning...på rea, alltså skitbillig.
Jag är sååå nöjd med mig själv och vi har haft en mycket trevlig dag.
Imorgon är det jobb som gäller igen men denna veckan blir rätt okej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar