Summa sidvisningar

torsdag 7 juni 2012

I feel good

Jag mår sådär oförskämt bra, visst är det en härlig känsla??
Känner att jag har en toppen sommar framför mig. Sol, bad, Ullared, Bruce Springsteen, Kim Larsen, släkten, festivaler, karneval, Köpenhamn och mycket mycket mer. Eller är det helt enkelt så att jag är KÄR och GALEN! Vet inte men denna känslan kan jag ha kvar länge, länge

Igår hade jag en liten tanke att jag skulle ut och springa på morgonen framöver...jag kan säga att när klockan ringde var den tanken som bortblåst. Det kommer aldrig hända att jag gör det. Jag måste inse att jag är extremt morgon seg, går inte att ändra på efter 47 år. Jag är mer typen som "snoozar" tio gånger och beter mig som en kelsjuk katt innan jag pallar gå upp. Men bara att jag hade tanken var ju rätt strongt.

Imorgon är det redan fredag, skit vad tiden går. Det blir en helg som är fylld med innehåll, kul. Imorgon kommer moster och kusin med familj hit, lördag Bakken och söndag kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar