Summa sidvisningar

lördag 30 juni 2012

Vi hade i allafall tur med vädret

Den riktiga semesterkänslan har inte riktigt infunnit sig, men jag vet att det tar några dagar innan jag coolat ner mig. Men fasen vad skönt det känns med många veckors ledighet framför sig.
Ledigheten började med Diggiloo i går kväll och det blev bra väder.
Om man är ute efter ett röjarparty ska man inte välja Diggiloo, det är i högsta grad en mysföreställning.
I mitt tycke blev det lite för av det goda i andra akten. Den första var riktigt kul med massor av kända låtar som man kunde digga till. Men i andra akten vet jag inte hur Lasse Holm tänkte. Att dra av en
10-tal ballader i sträck kan ju få även den ballad gillande att tröttna lite. Då räcker det inte med ett schlager fyrverkeri i slutet för då har redan vissa hunnit tröttna. Men jag och Camilla hade en trevligkväll tillsammans med våra yngre killar och de var nöjda.
Dansbanan Voltaren, var ingen hit, kanske namnet som avskräckte

Idag vaknade man till solsken och en härlig dag framför mig. Sonen har åkt ner till Åhus, jag inväntar favorit lokföraren och ikväll ska vi ansluta till Åhus för en kväll i hamnen. Kan inte bli så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar