Summa sidvisningar

onsdag 6 juni 2012

Kanonkväll hos Månsanders

Det var riktigt skönt med en ledig dag idag. Men det är inte särskilt mycket firande måste jag säga. Tacka vet jag Norge, de kan det där med nationaldag.
Lite sleten var man imorse för vi hade avslutningen med styrelsen igår. Efter sista styrelsemötet för terminen åkte vi hem till familjen Månsander i Everöd. De hade ordnat det jättetrevligt med lekar, god mat och en hel del drickbart. TACK!!!!!


Elliot var också med och han passade på att gulla med Johannas baby, Clara. Jag talade om för honom att jag gärna vill ha många sådana som barnbarn.  Han gjorde en strong insats när det gällde att fästa klädnypor i ansiktet också.
 Idag har jag bara slappat fram till vid 15,00 när jag fick rycket att jag skulle ut och powerwalka/småjogga en runda. Det blev en runda på 45 minuter och jag känner mig mycket nöjd....tänk om detta kunde bli en vana.

Nu kan jag med gott samvete kolla på en film i soffan och bara njuta av livet, som är helt underbart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar