Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

13-års kalas

Idag har solen lyst på mig och det har varit en bra dag. På stan lyckades jag t o m bli med en ny klänning. Med facit i hand och jag kom hem och läste posten så kände jag att jag faktiskt kunde "unna" mig den, och det kändes väldigt nice.
Ikväll har vi varit på 13-års kalas hemma hos Henke Colliander. Vi bjöds på god mat som grillmästaren tillagade.
Kvinnliga grillmästere är minst lika bra som manliga...här är beviset.

Henkes bror Kristian hade varit på skattjakt inför studenten och visde upp sin läckra kostym

 Tårta med 13 ljus bjöds vi också på och efter det och några glas vin mår man som en prinsessa

Imorgon är man ledig och det känns underbart, tyvärr har jag ett tvättberg att ta tag i. På fredag blir det lite arbete för min del och sen på lördag är det 50-årsfest. Nu börjar det reda upp sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar