Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

Nöjd men fattig

Tillbaka på jobbet idag, helt okej. Fy fasen vad det börjar närma sig sommarens vandring. Idag har vi beställt tåget upp till Kiruna den 3 augusti, och hem den 10 augusti. Resan kommer ta ca 21 timmar och vi kommer upp dagen innan start så för att förhöja hela upplevelsen så ska vi ligga i tält natten innan det drar igång. Det känns så där tycker jag.



Alla säger att vi måste ha några mil i benen innan så vi har bokat in två måndagar när vi ska gå med full packning mellan Ovesholm och Åhus. Fatta vad långt det är. För att vara redo har vi inskaffat våra vandrarkängor idag. En av mina större investeringar detta året. Det är en hel vetenskap att få rätt kängor och de är inte billiga.


Jag har också hämtat mina nya brillor. Är helnöjd


Jag är nöjd med dagen fast betydligt fattigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar