Summa sidvisningar

tisdag 14 juni 2011

Vilken underbar dag

Vilken underbar dag det varit idag. Skolavslutning på Antonskolan stod först på agendan. Elliot spelade Nu grönskar det i kyrkan på piano och gjorde det fantastiskt bra. Älskade unge, det hade jag aldrig vågat i en fullsatt kyrka.

 Efter avslutning och fika på skolan gick jag, Elliot, Henke och Torunn och åt lunch på Ocean City. Vi hade styrelsemöte på eftermiddagen så jag var tvungen att jobba men det var okej då vi skulle ha styrelseavslutning på kvällen.
Vilken avslutning det blev!!!!!!
Karitha Månsander hade fixat det och vi var inbjudna till att checka in 18,30. Allt vårt bagage togs omhand och "flyget" var försenat.
 Incheckningen och säkerhetskontrollen var en tuff bit att ta sig igenom
Väl igenom fick vi reda på säkerhetsförskrifterna och sen fick vi lyssna på ett ljudband under "flygningen" och bjöds på diverse tilltugg


 Tyvärr hade vi inte samma nerpackade bagage i väskan när vi kom fram som man hade packat ner.
 Jag kan lova att jag hade inte packat ner en bikini. Men det blev min outfit under kvällen

Vi skulle kora resans par, det blev väldigt oavgjort

 Ronny fick ha på sig min klänning under kvällen och jag tyckte han gjorde sig bra i den.

Lite sliten är jag efter denna tuffa charterresa. Men imorgon är det bara att ta nya tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar