Summa sidvisningar

torsdag 2 juni 2011

Fika x 3

Livet är helt underbart när man vaknar till, solen skiner och man vet att man är ledig. Precis när jag skulle stiga upp ringde Gunell och kom bort och fikade, supertrevlig start på dagen.
Elliot ordnade med Linus så jag körde honom till Kulltorp. Efter det styrde jag bort till Fjälkinge och fikade hos Ami. Hon har fått det sååå mysigt i sitt lilla hus.
Mycket längre än så kom jag inte i mitt fikande innan jag tvingades ta tag i hela semestertvätten. Vid 17,45 gick jag upp till bion ch hämtade ut biljetter till filmen som Elliot, Linus och Kasper skulle titta på, Pirates of the.......

Plötsligt var jag sen inne på fika nr 3 för dagen. Det blev dock inte kaffe utan rosé och det var minst lika bra. Detta förtärdes uppe hos Gun och Roger på deras balkong. Men tyvärr kallde tvätten så jag fick gå hem efter en timme.



Idag vill jag också GRATTA kusin Anton och Kajsa (som för övrigt också fyller år) till deras förlovning. Jag är verkligen glad för deras skull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar